جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

سمعک فراهوشمند، نسل جدید سمعک

سمعک فراهوشمند

آنچه در مقاله سمعک فراهوشمند، نسل جدید سمعک می خوانید

آیا می دانید سمعک فراهوشمند چه مزیتی نسبت به سمعک های دیگر دارد؟

اگر شما یکی از افرادی هستید که کم شنوایی دارید و از سمعک استفاده می‌کنید، ممکن است زمان آن باشد که به سمعک فراهوشمند روی بیاورید. برای یادگیری تاثیری که تهیه سمعک فراهوشمند در بهبود تجربه شنوایی شما دارد و نیز مزیت آن نسبت به دیگر سمعک ها، ادامه مطلب را بخوانید.

سمعک فراهوشمند

مزایای سمعک فراهوشمند نسبت به دیگر سمعک ها

سمعک های آنالوگ صداهای دریافتی را به روشی بسیار ساده پردازش می کنند: صدا توسط میکروفون دریافت و تقویت می شود و به گوش شما ارسال می گردد.

سمعک های فراهوشمند یک مرحله اضافی به این فرایند اضافه می کنند. این سمعک ها امواج صوتی را پردازش کرده و قبل از ارسال به گوش آن ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می کنند. افزودن این مرحله اضافی مزایای زیادی دارد که ۹ مورد از آن ها در زیر آمده است:

بهبود کیفیت صدا در این سمعک

در حالی که سمعک های آنالوگ سطح صدایی را که می شنوید افزایش می دهند، ممکن است همیشه خیلی واضح به نظر نرسد. شاید متوجه شده باشید که هنگام گوش دادن به موسیقی در بلندگوی گوشی خود در مقایسه با هدفون، کیفیت صدا تجربه شنیداری را به شدت تغییر می دهد. همین امر را می توان در مورد سمعک های آنالوگ در مقابل سمعک های فراهوشمند گفت. سمعک های فراهوشمند صدای بسیار تمیزتری ارائه می دهند.

کاهش بازخورد با این نوع سمعک

آیا سمعک آنالوگ شما گاهی اوقات صدای جیغ با صدای بلند منتشر می کند؟ سمعک های فراهوشمند صدای بازخورد را فیلتر کرده و آن را تقویت نمی کنند.

میکروفون های جهت دار

سمعک های فراهوشمند به جای میکروفون های ثابت که توسط همتایان آنالوگ خود استفاده می شوند، اغلب دارای میکروفن های جهت دار هستند. آن ‌ها صدا را از یک جهت دریافت می کنند و به پوشنده کنترل بیشتری بر آنچه می ‌خواهند بشنوند، می ‌دهند.

به طور انتخابی صداها را تقویت می کند

در حالی که سمعک های آنالوگ همه صداها را به طور یکسان تقویت می کنند، سیستم موجود در این نوع سمعک می تواند انتخاب کند که کدام صدا بیشتر مربوط به استفاده کننده است. این معمولا با کاهش نویز پس ‌زمینه امکان گوش دادن آسان‌ تر را فراهم می‌ کند.

سمعک فراهوشمند به طور خودکار میزان صدا را با محیط تنظیم می کند

همانطور که در طول روز وارد محیط‌ های ساکت ‌تر و با صدای بلندتر می‌ شوید، یک سمعک فراهوشمند تنظیم می‌شود تا در هر شرایطی گوش دادن راحت ‌تر را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: شنوایی سنجی چیست؟

ادغام با سایر فناوری ها

بسیاری از سمعک‌ های دیجیتال مجهز به فناوری بلوتوث y هستند تا بتوانند برای تماس ‌های تلفنی و گوش دادن موسیقی با گوشی شما ادغام شوند.

اندازه کوچک

سمعک ‌های دیجیتال معمولا بسیار کوچک ‌تر از سمعک ‌های آنالوگ هستند که به کاربر راحتی بیشتری و ظاهری محتاطانه می ‌دهد.

سمعک فراهوشمند

طرح ها و رنگ ها

سمعک خود را با طرح و رنگی که بیشتر به شما می آید سفارشی کنید! سمعک های دیجیتال هر سال سبک های بیشتری پیدا می کنند.

آیا سمعک فراهوشمند برای شما مناسب است؟

شما چه فکر می کنید؟ آیا مزایای سمعک فراهوشمند ارزش افزایش هزینه را دارد؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های تهیه سمعک به سایت سمعک ترنم(samaktaranom) مراجعه کنید.

اصلی ترین حیطه کار سمعک ترنم تجویز انواع سمعک های هوشمند با قابلیت های منحصربه فرد با ضمانت بین المللی از بهترین برندهای دنیا می باشد. همچنین متخصصان با تجویز سمعک تمام تلاش خود را می کنند تا بر اساس مشکل شنوایی، شرایط و سلیقه بیمار رضایت و آسایش مشتریان خود را تضمین کنند.

بیشتر بخوانید: توانبخشی سرگیجه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
LinkedIn
Telegram
Print

  مدل‌های سمعک