جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

راه های تقویت شنوایی بدون نیاز به دکتر !

تقویت شنوایی

آنچه در مقاله راه های تقویت شنوایی بدون نیاز به دکتر ! می خوانید

آیا در شنیدن صدای تلویزیون به مشکل می خورید؟ آیا از دیگران می خواهید که جملاتشان را برایتان تکرار کنند؟ پس شما باید برای درمان گوش خود سریعا اقدام کنید. در این مقاله میخواهیم راه های درمان کم شنوایی و تقویت شنوایی را با کمترین دردسر برایتان بگوییم. اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش سطح شنوایی خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 تاثیر شنوایی در زندگی

 کم شنوایی و یا از دست دادن شنوایی به طور کامل بر زندگی شما تاثیر میگذارد. خواه یا ناخواه شنوایی به بخش مهمی از زندگی هر روزه ما تبدیل شده است. درست مانند باقی اعضای بدن می بایست از گوش خود به درستی محافظت کنید. برای ارتباط صحیح و سالم با اطرافیان خود باید به گوش خود بهای بیشتری بدهید! راه های متفاوتی برای تقویت شنوایی وجود دارد که در زیر مهمترین راه های افزایش شنوایی و تقویت گوش را می خوانید.

تقویت شنوایی

راه های ابتدایی برای تقویت شنوایی

1_  از شنیدن صداهای بلند خود داری کنید

2_  گوش ها را خشک نگه دارید چون رطوبت در طول به گوش شما آسیب می زند

3_ سیگار کشیدن را کنار بگذارید

4_ از تجمع بیش از حد موم گوش جلوگیری کنید

5_ از فرو کردن چیز های نوک تیز در گوش خودداری کنید

ویتامین در تقویت شنوایی معجزه می کند!

یک رژیم غذایی صحیح و مملو از مواد مغزی و ویتامین ها می تواند سلامتی کلی بدن شما را تضمین کند. رسیدن کافی ویتامین ها و مواد معدنی به بدن سطح استرس را کاهش می دهد. سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و به تقویت میزان کافی منیزیم در بدن باعث می شود که بتوانید با خیال آسوده از سیستم ایمنی گوشتان اطمینان خاطر کنید. منیزیم همچنین باعث می شود از صدمات شدید به رگ های سیستم شنوایی جلوگیری کنید. منیزیم را می توانید در گیاهان و میوه های بسیاری پیدا کنید.شنوایی شما نیز بسیار کمک می کند. برای داشتن شنوایی درجه یک می بایست از ویتامین های گروه بی، منیزیم و روی تا می توانید استفاده کنید. شگفت انگیز به نظر می‌رسد اما با خوردن روزانه سبزیجات و میوه ها، می توانید سطح شنوایی خود را حداقل تا 20 درصد فقط در مدت سه هفته بالا ببرید.

ویتامین های گروه ( بی ) به خصوص بی 9

ویتامین های گروه بی غنی ترین مواد مورد نیاز برای حفاظت از گوش هایتان را در اختیار شما قرار میدهند. افزایش سطح اکسیژن و همچنین منظم نگه داشتن سطح رطوبت کافی برای گوش از ویژگی های شاخص ویتامین های گروه بی است. همچنین فولیک اسید یا همان ویتامین بی 9 سلول های مرتبط با شنوایی را تقویت می کنند.

تقویت شنوایی

منیزیم عامل مستقیم بالابردن سطح شنوایی

میزان کافی منیزیم در بدن باعث می شود که بتوانید با خیال آسوده از سیستم ایمنی گوشتان اطمینان خاطر کنید. منیزیم همچنین باعث می شود از صدمات شدید به رگ های سیستم شنوایی جلوگیری کنید. منیزیم را می توانید در گیاهان و میوه های بسیاری پیدا کنید.

در ضمن باید یادآوری کرد که شما می‌توانید با توجه به راه هایی که گفته شد گوش خود را در خانه تقویت کنید. اما در صورتی که مشکل شما رفع نشد و هنوز احساس ناراحتی در گوش خود حس می‌کردید باید به دکتر مراجعه کنید. شما می‌توانید در صورت احساس درد شدید به مرکز شنوایی سنجی سمعک ترنم مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
LinkedIn
Telegram
Print

  مدل‌های سمعک