جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

تجویز سمعک چه شرایطی دارد؟

تجویز سمعک

آنچه در مقاله تجویز سمعک چه شرایطی دارد؟ می خوانید

در این مقاله به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که منجر می شود تا شنوایی شناس تصمیم به تجویز سمعک برای بیماری را اتخاذ کند.

چرا تجویز سمعک صورت می گیرد؟

پس از آن که شما احساس کردید که دچار افت شنوایی شده اید یا اگر این مورد را در والدین پیر و یا کودکان خردسال خود مشاهده کردید، باید به شنوایی شناس مراجعه کنید .بعد شنوایی شناس با معاینه و ارزیابی گوش شما و میزان افت شنوایی شما متوجه مشکل به وجود آمده می شود و تصمیم به تجویز سمعک می گیردگیرد.

تجویز سمعک
تجویز سمعک در چه شرایطی صوت می گیرد؟

افت شنوایی یعنی چه؟

افت شنوایی در واقع یک درجه بندی است که دارای یک استاندارد خاص می باشد . اگر شنوایی شما کمتر از حد استاندارد باشد شما کمتر از دیگران قادر به شنیدن و تفکیک صدا ها می باشید. تجویز سمعک در برخی موارد بر اساس میزان افت شنوایی شما صورت می گیرد، ابعاد سمعک به میزان افت شنوایی شما بستگی دارد. هر چقدر افت شنوایی شما کمتر باشد، ابعاد سمعک شما کوچکتر خواهد بود.نکته دیگری که در این بخش حائز اهمیت است تعداد کانال های سمعک می باشد که بر اساس میزان افت شنوایی تعیین می شوند.

مورد دیگری که برای حل آن تجویز سمعک صورت می گیرد، وارد شدن ضربه به سلامت پرده گوش می باشد. اگر به پرده صماخ شما آسیب وارد شود و نتوان این آسیب را با روش های درمانی دیگر جبران کرد. شاید مجبور به تجویز سمعک گردیم. که نوع سمعک، ابعاد سمعک و تعداد کانال های آن با توجه به میزان آسیب وارد شده به پرده صماخ تعیین می شود.

توجه داشته باشید که مجموعه ما تجویز سمعک را با توجه به مشکل وارد شده به گوش شما به صورت تخصصی با استفاده از بهترین و با تجربه ترین شنوایی شناسان انجام می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
LinkedIn
Telegram
Print

  مدل‌های سمعک