جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان

تجویز سمعک به چه صورت انجام می شود؟

آنچه در مقاله تجویز سمعک به چه صورت انجام می شود؟ می خوانید

سمعک یکی از پروتز های پزشکی است که توسط شنوایی شناسان تجویز می شود. اما تجویز سمعک توسط این شنوایی شناسان به چه صورت و بر چه اساسی انجام می شود؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی مراحل تجویز سمعک بپردازیم.

تجویز سمعک
تجویز سمعک به چه صورت انجام می شود؟

مراحل تجویز سمعک

شنوایی شناس برای تجویز سمعک ابتدا باید مراحل و آزمایش هایی را طی کند. تا بتواند مناسب ترین سمعک را برای افراد کم شنوا و یا نا شنوا تجویز نماید.

مرحله اول: در مرحله اول شما توسط شنوایی شناسان که در مرکز شنوایی ما حاضر می باشند، مورد مشاوره قرار می گیرید. با این کار علت کم شنوایی شما را متوجه می شوند و تشخیص می دهند که آیا مشکل کم شنوایی شما با سمعک حل خواهد شد یا خیر.

مرحله دوم: در دومین مرحله تجویز سمعک، شنوایی شناس میزان شنوایی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد. در این مرحله شنوایی شناس با استفاده از برخی تست های شنوایی به وسیله بهترین دستگاه های شنوایی سنجی که مرکز ما به آن ها مجهز می باشد، می تواند شنوایی شما و الگوی شنوایی شما را تشخیص دهد.

مرحله سوم: در این مرحله شنوایی شناس ما به شما خواهند گفت که بهترین برند سمعک برای حل مشکل شما چه برندی با چه مشخصاتی می باشد؟

در مرحله مرحله چهارم شنوایی شناس با استفاده از ابزار مخصوص، گوش شما را قالب گیری خواهد کرد.

مرحله پنجم: پس از ساخت سمعک توسط سازنده آن، نحوه خاموش و روشن کردن آن و اعمال برخی تنظیمات لازم به شما آموزش داده خواهد شد.

توجه کنید که مجموعه ما فقط تجویز کننده فوق تخصصی سمعک با کمک بهترین و با تجربه ترین شنوایی شناسان می باشد. شما می توانید برای مشاوره تخصصی در خصوص سمعک با مجموعه ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Facebook
Twitter
Email
LinkedIn
Telegram
Print

  مدل‌های سمعک